> יצירת קשר
מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם
שם מלא:
טלפון:  
דוא"ל:
> כניסה לרשומים
שם משתמש:
סיסמא:  
שכחתם סיסמא? | הרשמה

בניית אתרים מאמרים

תחום בניית האתרים תפס תאוצה מרשימה בשנים האחרונות.
ככל שהזמן עובר אנו עדים לטכנולוגיות חדשות בתחום ולכן ריכזנו עבורכם מאמרים, על מנת שתוכלו להתעדכן וללמוד.

בניית אתרים בחינם
פעם תחום בניית אתרים נשלט רק על-ידי מביני עיניין, שהיו לרוב בעלי רקע טכנולוגי. היום התחום הפך ליותר נגיש גם עבור המשתמש המומצע, ומאפשרת בניית אתר באמצעות מנגנוני בנייה בחינם.
 
בניית אתרים בעברית
בתהליך בניית אתרים בעברית, לא משנה אם בונים דרך חברת  או בצורה עצמאית חשוב להשקיע חשיבה בתכנון הראשוני של האתרים, אי תכנון יגרום לבעיות בניהול, וגם בקידום האתרים.
 
בניית אינטרנט
לרוב כאשר משתמשים בביטוי בניית אינטרנט, הכוונה היא לרוב לבניית אתרים ולפיתוח אתרים, למרות שבלא מעט פעמים הוא נועד גם להמחיש את תהליך שלבי בניית האתר עצמו.
 
בניית אתר פלאש
ישנם מספר טכנולוגיות בהן ניתן לבנות אחרים, אבל אם תנסו לבנות אתר אינטרנט, תמצאו עצמכם לא מעט נתקלים במושג בניית אתר פלאש, Flash או במיוחד "לא לבנות אתר בטכנולויית פלאש" בטוענה כי אתרי פלאש יותר מתאימים לאתרים שרוצים להביא לידי ביטוי תזוזה וקופצנות, ופחות מתאימים לסריקה מלאה של מנועי החיפוש.
 
בניית אתרים חינם
אתר חינם זהו הפיתרון שמתאים בדרך כלל מספר קהלי יעד מוגדר, בניהם קהל הלא מסחרי שאין לו את הידע בתיכנות ופיתוח, כדוגמת משתמשים צעירים המעונינים לפיתרון כדי להפיץ מידע לחברים, או לקהל הלא מסחרי הבוגר (לקוחות פרטיים) שרוצים לספר על עצמם ולפרסם תמונות בגלריות שונות.
 
בניית אתר חינם
בשנים האחרונות התוודענו לטכנולוגיות ופיתוחים חדשים בתחום אתרי האינטרנט, והיווצרות של מערכות ניהול תוכן של אתרים - מקצועיים ובחינם, גם להדיוטות שבנינו.
 
בניית אתרים מקצועיים
לאחר שכבר קבילתם את ההחלטה לבנות אתר לעסק שלכם, וכל מה שנותר לכם זה לבחור חברת בניית אתרים מקצועיים, ישנם מספר דגשים שעליכם להקפיד בתהליך זה, ראשית הקפידו להתרשם מתיק הלקוחות.
 
בניית חנות וירטואלית
בניית חנות וירטואלית תפסה תאוצה מרשימה בשנים האחרונות, לא מעט מבעלי החנויות המסרותיות אשר תחום האינטרנט היה זר להם ואף סבלו מפחד טכנופובי  עקב אי הבנתו, השכילו ללמוד את התחום, ואף לבנות חנות וירטואלית, ובעצם למנף את עיסוקם באמצעות האתר.
 
מאמר זה מסביר את השלבים הראשונים של בניית אתרים, מהו שם מתחם או דומיין ומהו שרת אכסון. אלו הם שני השלבים הראשונים בבניית אתרים מקצועיים. 
 
קורס בניית אתרים
האינטרנט מלא באתרים המכילים מידע אודות כל דבר שרק ניתן להעלות על הדעת, החל מחדשות מכל סוג, מכירת מוצרים, מידע על מוצרים, שירים ספרים ועוד. ברור גם לכל כי על מנת לקבל חשיפה כלשהיא באינטרנט עלינו לבנות תחילה אתר אינטרנט, לשם מטרה זו ישנם לא מעט מידע אודות קורס בניית אתרים, בקורס זה יקנו לכם את היכולות הדרושות בניית אתר אינטרנט, ולכן כל מי שרוצה להתחיל בתחום, קורס מתאים הוא הפיתרון למשימה זו.
 
בניית אתרים ברשת
חברות בניית אתרים גילו את הפוטנציאל שבפיתוח ממשקים ידידותיים ונתינת פיתרון כולל ללקוח ברמת אתר הכולל אירוח ותמיכה ומערכת ניהול מתקדם אך ידידותית, והתחילו לתפוס תאוצה, וכיום חברות אלו מובילות את מהפיכת התחום ברשת.
 
בנית אתרים 
בנית אתרים זהו אחד התחומים הכי פופולארים בתחום האינטרנט, זהו מקצוע חדש יחסית שהתוודענו אליו בזכות התפתחות האינטרנט, רק לשם המחשה אם נחפש את הביטוי בנית אתרים בגוגל נגלה כי זהו אחד הביטויים החזקים.
 
בניית אתרים באינטרנט
כיום שתחום בניית אתרים באינטרנט הופך להיות כרטיס ביקור חובה של כל חברה, החברות המסחריות לא יכולות שלא להרשות לעצמן להקמת אתר אינטרנט לעסק שלהן. ישנם מספר סוגי אתרים: אתרי תדמית, אתרי חנויות מקוונות, אתר אירגוני, אתר קהילתי ועוד.
 
בניית אתרי אינטרנט
בעבר בניית אתרי אינטרנט היתה נחלתם של המשתמשים הכבדים, אלו הנקראים מביני העיניין והטכנולוגיים. כיום המצב שונה מאוד, וניתן למצוא בכל פינה משתמש ממוצע שברשותו אתר אינרטנט ולאו דווקא ניחן ביכולות טכנולוגיות מתקדמות.
 
הקמת אתרים
עם כניסתו של מנוע החיפוש גוגל צבר תאוצה תחום הקמת אתרים, כל יום אנו עדים למתקפת אתרים חדשה באינטרנט, הקמה של מיליוני אתרים חדשים, ואתה גם רמת התחרותיות הגוברת, יותר ויותר עסקים ויזמים מבינים שניצול מודל העיסקי באינטרנט מתחיל בהקמת אתר אינטרנט טוב. ועל כן אנו עדים להתפתחות אדירה בכל הקשור לתחום הקמת אתרים
 
בניית אתר אינטרנט
מידי יום מצטרפים למעגל בוני האתרים יותר ויותר משתמשים, בניית אתר אינטרנט נהפך לדבר שבשגרה ותפס פופולאריות אדירה. 
הסיבה העיקרית לתהיליך זו הפשטת מורכבות כל תהליך בניית אתרים המתאפשרת על-ידי התקדמות הטכנולוגית מהירה. 

מדריך בניית אתרים
תחום בניית האתרים, הוא אחד התחומים הבולטים בנושא המחשבים והאינטרנט, תחום זה תוכלו לראות גם את הצעירים וגם את המבוגרים שבנינו שמקפידים לקחת בו חלק, וכן קרקע פוריה מאוד ליזמי אינטרנט המעונינים לנצל פלטפורמה זו לטובתם.

בנית אתר
בעידן בו כמעט כל פעולה מתבצעת באינטרנט, אחד מהצעדים הכי חשובים זה בניית אתר. כיום ניתן לבנות אתר במגוון פלטפורמות לטובת עסק מסחרי קטן או גדול, או לאנשים פרטיים. במאמר זה ננסה לתת מידע מקיף אודות המושגים הדרושים להבנה מעמיקה וטובה יותר כגון: דומיין, שטח אחסון, בסיסי נתונים, ממשקי ניהול אתר, דגשי עיצוב כללים, וכמובן אם לא הכי חשוב תצורת שילוב תוכן תוך התיחסות רלונטיות למילות מפתח למעוי חיפש.


ראשי
בניית אתרים
חנות וירטואלית
קידום אתרים
מסחר אלקטרוני
מדריך בניית אתרים
פורום בניית אתרים


מאמרים נבחרים
בניית אתרים בחינם
קידום אתרים - אופטימיזציה
בניית קישורים
בניית אתרים מקצועיים
מהי חנות וירטואלית?
בניית חנות וירטואלית


אתרים מומלצים
בניית אתר אינטרנט
בניית אתרים
Ynet Index
Goop
במרכז


עזרים
אודות החברה
בניית אתר מצקועי
בניית אתר חינם
יצירת קשר
מפת אתר
הצהרת נגישות
תנאי שימוש