> יצירת קשר
מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם
שם מלא:
טלפון:  
דוא"ל:
> כניסה לרשומים
שם משתמש:
סיסמא:  
שכחתם סיסמא? | הרשמה

קידום אתרים - אופטימיזציה

קידום אתרים מאמרים > קידום אתרים - אופטימיזציה

קידום אתרים - אופטימיזציה לעמודי תוכן

אחד הדברים הכי חשובים במקצוע קידום אתרים הנהפך לתחום חשוב ביותר בקהילת האינטרנט ובוני האתרים ההולכת וגדלה, היא אופטימיזציה לעמודי תוכן. על אופטימיזציה זו מתבסס כל קידום אתרים הנעשה בהמשך, זהו עמוד היסוד עליו צריך להיות מושתת האתר ולכן יש לו חשיבות עליונה. אפוטימזציה מתחלקת לשני חלקים Offsite ו- Onsite.

קידום אתרים Offsite

אופטימיזציה לתוכן מתחילה הרבה לפני שמגיעים אל התוכן עצמו, בעצם השלב הראשון לפני שבכלל מתחילים באופטימיזציית קידום אתרים, יש לבצע חקירה, חקירה של מה? מבצעים מחקר מילות מפתח באמצעות גוגל אדוורדס, מחקר מילות מפתח הוא קריטי! בכל עמוד נרצה לקדם מילת מפתח מסוימת ולא נרצה "להפציץ" כל עמוד בכל המילים מכיוון שזה לא יעיל.

המחקר השני שצריך לבצע הוא מחקר מתחרים הנותן מענה על כמות תחרות אינטרנטית שיש לנו בגוגל מחד ומול השוק כולו מנגד. מחקר מתחרים מראה לנו מה עובד בשבילם ומה יכול לעבוד בשבילנו. מחקר מתחרים מבצעים לפחות על 5 מתחרים ראשונים בכל מילת מפתח על פי הדירוגים של גוגל. במחקר זה בודקים לינקים חיצוניים, מהות אתר, Meta Tags, כותרות H, צפיפות מילות מפתח והערכת איכות סובייקטיבית.

קידום אתרים Onsite

לאחר שסיימנו את המחקרים ואנחנו יודעים בדיוק אילו מילים כדאי לנו לקדם אנחנו מתחילים לעבוד על עמוד התוכן עצמו. כל עמוד תוכן כולל:

  • Title
  • Description
  • כותרות H
  • התוכן עצמו

 

Title

תג זה כותבים עד 70 תווים (כולל רווחים), הכיתוב צריך להיות שיווקי ומושך, וצריך לכלול מילת מפתח ואת שם העסק.

Description

מוצג לגולשים במנועי החיפוש באופן הבא, Title העמוד למעלה עם קישור ו-Description מתחתיו, ניתן לכתוב עד 160 תווים (כולל רווחים). הכי חושב שהכיתוב יהיה שיווקי ומושך, מה שיגרום לגולש ללחוץ ולהיכנס לאתר, ניתן להכניס מילת מפתח רלוונטית אך פחות רלוונטי.

 


זהו מבנה מושלם של תוצאת חיפוש בגוגל, בדרך כלל יופיע רק החלק הראשון ללא קישורים נוספים, החלק הראשון הוא ה-Title  שהגדרנו לעמוד, מתחתיו בירוק הכתובת לעמוד הרלוונטי באתר, מתחתיו ה-Description. החלק האחרון נקרא Sitelinks, גוגל בונה אותם אוטומטית לאתרים מסוימים, כאשר יש מיתוג לאתר, ולכן חשוב לשים ב-Title של העמודים שם מותג, כי זה עוזר לגוגל לבנות את הקישורים האלה. קישורים אלה בדרך כלל יופיע רק כאשר נחפש את שם המותג, אך אין ספק שדורש עבודת קידום מקצועית כדי להגיע לשם.

 
 
 
 
 
 

כותרות H

גוגל מייחס לכותרות האלה חשיבות יתרה, הכותרות צריכות להיות ענייניות ומסכמות את התוכן במשפט קצר, רצוי שבכותרת יהיו מילות מפתח. בכל עמוד צריכה להיות היררכיית כותרות H , החל מH1 והלאה, H1 מותר לשים בעמוד רק פעם אחת זוהי הכותרת הראשית של המאמר, H2 לפי צורך אלה כותרות של הנושאים או הפרקים במאמר וH3 אלו תתי כותרות. ההירכיה צריכה להיות ברורה, זה גם מועיל לצורך קידום ובהחלט מועיל לגולשים באתר לקרוא את המאמר בצורה קלה ונוחה.

התוכן

התוכן צריך להיות קריא וברור, מדבר בגובה העיניים הוא אמנם צריך להיות מקצועי אך לא צריך "להפציץ" את הקוראים במונחים שהם לא יכולים להבין. בנוסף הפסקאות צריכות להיות קצרות ולעניין. יש להשתמש בהדגשה במילות מפתח אבל לא בהגזמה, זה נועד לעזור לגולשים לקפוץ לנקודות עניין בטקסט. יש להטמיע מילות מפתח בתוכן, בצפיפות של בין 2%-7% ולבסוף יש לעשות קישורי עוגן בטקסט במילות מפתח עד 3 קישורים בטקסט אחד מקשר לעמוד הבית והאחרים לעמודים רלוונטים באתר או מחוץ לו.



ראשי
בניית אתרים
חנות וירטואלית
קידום אתרים
מסחר אלקטרוני
מדריך בניית אתרים
פורום בניית אתרים


מאמרים נבחרים
בניית אתרים בחינם
קידום אתרים - אופטימיזציה
בניית קישורים
בניית אתרים מקצועיים
מהי חנות וירטואלית?
בניית חנות וירטואלית


אתרים מומלצים
בניית אתר אינטרנט
בניית אתרים
Ynet Index
Goop
במרכז


עזרים
אודות החברה
בניית אתר מצקועי
בניית אתר חינם
יצירת קשר
מפת אתר
הצהרת נגישות
תנאי שימוש