> יצירת קשר
מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם
שם מלא:
טלפון:  
דוא"ל:
> כניסה לרשומים
שם משתמש:
סיסמא:  
שכחתם סיסמא? | הרשמה

מהי חנות וירטואלית?

חנות וירטואלית

הגדרת חנות וירטואלית

חנות וירטואלית הינה אתר באינטרנט, השייך לבעל עסק מסוים, אשר תפקידה להציג מוצרים לגולשים על מנת שיבצעו רכישה דרך האינטרנט. חנות וירטואלית היא בעצם הממשק של המסחר האלקטרוני.
 
יש כל מיני סוגים של חנות וירטואלית, למשל תוכנות או אתרי רכישה של מניות בבורסה, רכישה של רהיטים דרך האינטרנט או רשתות מוצרי מזון שנותנות שירות הזמנות באינטרנט שנהיה מאוד פופולרי בשנים האחרונות, לצורך העניין עורך דין המציע את שירותיו דרך האינטרנט לא בהכרח יקרא חנות וירטואלית אלא אתר תדמית, חנות וירטואלית מחייבת אפשרות רכישה והזמנה באתר, אחרת זה אתר מסוג אחר.

להקפיד על הכללים ואתם מסודרים

אם ברצונכם לבנות אתר באינטרנט לצורך מסחר אלקטרוני, עליכם לבנות אותו לפי מס' נקודות חשובות:
 
  1. לא להעמיס – תמיד לחשוב מה הגולש רוצה לראות בחנות וירטואלית, ככל שאנחנו נדחוף לו יותר לעין ככה הוא יתעלם יותר, לדוגמא אתרים שלמים מלאים בבאנרים של פרסומות הסטטיסטיקה מראה שפיתחנו מעין "עיוורון" לפרסומות האלה מרוב שכבר הפציצו לנו את העיניים, לכן צריך להיות ענייניים ומדוייקים במה שאנחנו מציגים לגולש או ללקוח. 
  2. עיצוב האתר – המראה של חנות וירטואלית ישפיע המון על תנועת הגולשים לתוך האתר, וכמובן הישארות הגולשים באתר לאחר שנכנסו אליו, לכן חשוב מאוד להשקיע במראה שלו, אתר יפה ימשוך קהל ויגדיל את המכירות.
  3. תוכן – התוכן חשוב מהמון סיבות. תוכן מאפשר למנועי החיפוש לזהות את האתר שלכם, ולשם כך צריך לפעול לפי חוקי קידום אתרים, התוכן הוא מה שמוצג ללקוחות שלנו, על כל מוצר בחנות וירטואלית צריך להיות הסבר מילולי על מנת שהלקוחות יוכלו להבין יותר טוב מהו המוצר, התוכן הוא המילים השיווקיות שמושכות את הלקוחות לביצוע הפעולה.
  4. תמונות – הרי כבר נאמר תמונה שווה אלף מילים, אז באינטרנט היא שווה 1001 על כל תמונה שמציבים באתר נותנים תגית Alt אשר מציגה טקסט לגולש כאשר הוא גולש מעל התמונה עם העכבר, המילה שנבחר תקדם את האתר במנועי החיפוש
 
בעזרת חנות וירטואלית ניתן להרוויח כסף באינטרנט, זה יכול לשרת אתכם כהכנסה נוספת, או שאם כבר יש לכם מוצר בחנות פיזית תוכלו לקדם אותו באמצעות החנות הוירטואלית באינטרנט.


ראשי
בניית אתרים
חנות וירטואלית
קידום אתרים
מסחר אלקטרוני
מדריך בניית אתרים
פורום בניית אתרים


מאמרים נבחרים
בניית אתרים בחינם
קידום אתרים - אופטימיזציה
בניית קישורים
בניית אתרים מקצועיים
מהי חנות וירטואלית?
בניית חנות וירטואלית


אתרים מומלצים
בניית אתר אינטרנט
בניית אתרים
Ynet Index
Goop
במרכז


עזרים
אודות החברה
בניית אתר מצקועי
בניית אתר חינם
יצירת קשר
מפת אתר
הצהרת נגישות
תנאי שימוש