> יצירת קשר
מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם
שם מלא:
טלפון:  
דוא"ל:
> כניסה לרשומים
שם משתמש:
סיסמא:  
שכחתם סיסמא? | הרשמה

מדריך בניית אתרים

ברוכים הבאים למרכז ההדרכה

בעמוד זה תוכלו לקבל את כל המידע הדרוש על מנת לבנות את אתרכם במערכת שלנו בצורה קלה ונוחה.
תוכלו לנווט בין המדריכים לפי הכותרות.

ניתן גם לקבל עזרה תחת פורום בניית אתרים שפתחנו במיוחד עבורכם. 

 

מדריך ניהול קטגוריות באתר 
מדריך הוספת אלבומים ותמונות לאתר 
מדריך ניהול תגובות לאתר 
מדריך אינדקס קישורים 
מדריך ניהול קטגוריות 
מדריך פרטי אתר 
 
אחד התחומים הדומיננטיים בנושא המחשוב והאינטרנט, הינו בניית האתרים זהו תחום ששואב גם את קהל הצעירים וגם את הבוגרים כאחד. התחום פתח צוהר במיוחד ליזמים המעוניינים לפתוח ולהקים עסק חדש דרך האינטרנט. האתר שלכם נועד לשרת בראש ובראשונה את העסק שלכם, ועל כן מתפקד ככרטיס הביקור שלכם.

על מנת לסייע לכם לבנות אתר אינטרנט, להלן מדריך בניית אתרים תמציתי הכולל מספר נקודות חשובות להגשמת מטרה זו. כאן המקום להדגיש כי מדריך בניית אתרים זה נועד לתת כלים מהירים להכוונה ולא פרטים טכניים אודות תוכנות וגראפיקות למניהן.

ראשית עליכם להגדיר את המטרות באתר שלכם, למשל מדוע הוקם האתר? האם נועד להגדלת חשיפה, או להגדלת כמות מכירות של מוצר ספציפי, או בכלל נועד להפנות את קהל הגולשים לנציג מכירות אשר יבצע השלמת מכירה? מהם יעדי החזר על השקעה של האתר? כמה לקוחות אנחנו מעונינים שיגיעו לאתר, מיהו קהל היעד וכן מה היתרונות שלכם על פני המתחרים וכיצד יבואו לידי ביטוי בהצגה באתר.

בכל שלב תמיד מומלץ לעשות סקר שוק, ולסקור את המתחרים שלכם באינטרנט, וללמוד כיצד הם מביאים לידי בטוי הגדרות אלו. בכל שלב מומלץ תמיד ליצור שיתופי פעולה כדי למקסם מטרות אלו.

 
לאחר מכן יש לרכוש דומיין ושטח איחסון. דומיין (שם מתחם) זהו שם האתר, זאת אומרת כתובת האתר שהקלדתו יוביל לאתר שלכם, מומלץ לבחור שם דומיין קליט, ושיהיה קשור בשמו לנושא האתר, דבר העוזר למנועי חיפוש לרבות גוגל להפנות אליכם גולשים ממוקדים בתחומכם

שלב נוסף ולא פחות חשוב הוא התוכן אשר יופיע באתר. הטקסט מאוד חשוב, ולכן אופן כתיבתו וכן הצגתו באתר חייב להיות ברור ומקורי, מומלץ לבצע הגהה כדי להימנע משגיאות כתיב תוך שילוב מילות מפתח אשר יעזרו לכם לקדם את האתר בתחום שלכם

לאחר שסיימתם עם האתר, יש להפנות מחשבה לאופן הפרסום וחשיפתו לקהל היעד הפוטנציאלי.

היכן הוא נמצא, מהיא הדרך האופטימלית והזולה כדי למקסם חשיפה, ולכן מומלץ לעשות שימוש במנועי חיפוש תוך שילוב מילות מפתח רלונטיות על מנת להתמקד במטרה זו, תוך השמת דגש במיקום הגבוה ביותר תחת מילים אלו במנועי החיפוש.

 
הקפידו לנצל את האינטרנט לטובת למידת תחום זה, על מנת לאתר מדריך בניית אתרים שימושי ויעיל, כך שבאמצעות קריאה והבנת מדיך בניית אתרים מוצלח ניתן אף להנות מכל ההליך הזה.  


ראשי
בניית אתרים
חנות וירטואלית
קידום אתרים
מסחר אלקטרוני
מדריך בניית אתרים
פורום בניית אתרים


מאמרים נבחרים
בניית אתרים בחינם
קידום אתרים - אופטימיזציה
בניית קישורים
בניית אתרים מקצועיים
מהי חנות וירטואלית?
בניית חנות וירטואלית


אתרים מומלצים
בניית אתר אינטרנט
בניית אתרים
Ynet Index
Goop
במרכז


עזרים
אודות החברה
בניית אתר מצקועי
בניית אתר חינם
יצירת קשר
מפת אתר
הצהרת נגישות
תנאי שימוש