> יצירת קשר
מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם
שם מלא:
טלפון:  
דוא"ל:
> כניסה לרשומים
שם משתמש:
סיסמא:  
שכחתם סיסמא? | הרשמה

בניית חנות וירטואלית

חנות וירטואלית תופעה מתפתחת

תופעה שהולכת ומתפתחת הינה בניית חנות וירטואלית , ואכן אנו עדים לחברות בניית אתרים רבות אשר מספקות פיתרון לשירות זה. כל אחד המעוניין להקים חנות אלקטרונית באינטרנט איננו זקוק לשום ידע בתחום המחשבים, פשוט יש לבחור חברת בניית אתרים ומסחר אלקטרוני אשר תבנה לכם חנות וירטואלית באינטרנט. 

יתרונות של חנות וירטואלית

הפשטות בהקמת חנות וירטואלית מוצלחת ובהתאם לרצון הלקוח כוללת בתוכה רכיבי אבטחה, וכן ממשק ניהול מוצרים בו הלקוח יכול להעלות מוצרים ולמעשה לעדכן תמונות ומחירי פריטים בצורה עצמאית ללא בעיה. כמו כן על חנות וירטואלית לספק בצורה מסודרת ריכוז של כל הזמנות המתקבלות מהלקוחות, וכן התממשקות האתר על-ידי סריקה של אתרי השוואות המחירים למיניהן, וכן שירותי תמיכה וכמובן גיבוי.
בניית חנות וירטואלית נותנת לבעל האתר אמצעי ממדרגה ראשונה לחשיפת העסק שלו לקהל הרחב במקסימום נגישות, ומינימום עלות, החנות זמינה כל שעות היממה, והמנהל איננו זקוק לשמירת מלאי, שכן כל מוצר המוזמן הוא יכול בו ברגע לספקו ישירות מהספק, כמו כן נחסך ממנו הצורך בעלויות נלוות כדוגמת עלות ארנונה, שכירות שטח החנות, חיסכון במשכורות עובדים ביטוח ועוד.

יתרון נוסף הוא בקבלת מידע מפולח בזמן אמת של נתוני המכירות של החנות הוירטואלית, אפשר לפלח אילו מוצרים פופולאריים, לפלח לפי יום או שבוע ואף חודש, ניתוח הסטיסטיקות מאפשר למנהל החנות לעקוב מהיכן נכנסו אליו הלקוחות, מאילו מילות מפתח, מאילו אתרים ובכך מאפשר לו ליעל את מערך השיווק והפרסום שלו.
בעל האתר יכול לבחור במספר חלופות אפשרויות חיוב הלקוחות, כאשר בניית חנות וירטואלית מחייבת תמיכה בסליקה של כרטיסי אשראי און ליין, או רק את האופציה בו הלקוח משאיר פרטי אשראי, כאשר המנהל סולק את העיסקה דרך אמצעי סליקה חיצוני שכבר קיים ברשותו, או הזמנה טלפונית בלבד, כאשר בסיומה יוצר קשר מנהל האתר עם הלקוח ומקבל פרטי חיוב אשראי, יש לקחת בחשבון שבכל הקשור לכרטיסי אשראי, העמוד בו נדרשים פרטים אלו מהלקוחות חייב להיות מאובטח בטכנולוגייתהצפנה הנקראת SSL.

עוד סיבות לבניית חנות וירטואלית

רכיבי חובה שיש לקחת בתחום בניית חנות וירטואלית הינו הממשק שמאפשר ללקוחות לנווט בצורה קלה בחנות, לדוגמא שורת מותגים במידה והלקוח כבר יודע איזה מותג הוא מעוניין, פילוח לפי מחלקות, כמו כן כלי הניהול שמאפשר לבעל החנות להסתיר מוצרים שאינם במלאי, קידום במנועי חיפוש, יצירת באנרים, תמונות מוצרים באיכות טובה, יש לאפשר הגדלה של התמונה במידה והלקוח יבחר בכך.
בניית חנות וירטואלית משמשת גם בעלי עסקים שיש להם חנות פיזית ומעונינים לשדרג את השרות ללקוחותיהם ובעצם מאפשרים להם להגדיל את הנגישות לקהל לקוחות חדש, וכפועל יוצא להגדיל את מחזור המכירות שלהם בתוספת עלות מינימלית הכרוכה בתפעול החנות הוירטואלית.


ראשי
בניית אתרים
חנות וירטואלית
קידום אתרים
מסחר אלקטרוני
מדריך בניית אתרים
פורום בניית אתרים


מאמרים נבחרים
בניית אתרים בחינם
קידום אתרים - אופטימיזציה
בניית קישורים
בניית אתרים מקצועיים
מהי חנות וירטואלית?
בניית חנות וירטואלית


אתרים מומלצים
בניית אתר אינטרנט
בניית אתרים
Ynet Index
Goop
במרכז


עזרים
אודות החברה
בניית אתר מצקועי
בניית אתר חינם
יצירת קשר
מפת אתר
הצהרת נגישות
תנאי שימוש