> יצירת קשר
מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם
שם מלא:
טלפון:  
דוא"ל:
> כניסה לרשומים
שם משתמש:
סיסמא:  
שכחתם סיסמא? | הרשמה

בניית אתרים בחינם

בעבר תחום בניית אתרים נשלט רק על-ידי מביני עיניין, שהיו לרוב בעלי רקע טכנולוגי. היום התחום הפך ליותר נגיש גם עבור המשתמש המומצע, ומאפשרת בניית אתר באמצעות מנגנוני בניית אתרים בחינם .
הפיתוחים הטכנולוגיים באינטרנט הובילה לנגישות חסרת תקדים בכל הקשור במדיה "המונים להמונים" וכיום כל אחר יכול לפתוח בלוג או אתר חינמי .
בתקופה של היום גם כל עסק קטן כגדול שמכבד עצמו לא יכול להרשות לעצמו לא להתהדר באתר לעסק, המהווה כרטיס ביקור בסיסי משוכלל עבור הלקוחות.
בניית אתרים בחינם מהווה אלטרנטיבה מעולה לעסקים או למשתמשים פרטייים המעונינים להתנסות בתחום או שאינם מעונינים להוציא סכומי כסף גדולים על בניית אתר, והפיתרון של הקמת אתר בחינם הוא הפיתרון עבורם.

שרות בניית אתרים בחינם באינטרנט ושימושיו השונים

הן משתמשים חובבנים  והן בעלי עסקים קטנים ובינוניים כאחד יכולים להשתמש בפלטפורמת בניית אתרים בחינם
אפשר למנות את מגוון השימושים באתרים אלו, במיוחד אתרי בלוגרים למיניהן המהווים את הפלטפורמת הפצת מידע אישי המועדפת על-ידי משתמשים רבים, באתרים מסוג זה לרוב המשתמשים משתפים גולשים אחרים במידע אינפורמטיבי מתמשך בדמות פרקים משולבי הצגת קבצי וידאו ותמונות אישיות.  קהל זה מורכב גם מהגולשים הצעירים ועד הפנסיונרים שמצאו פיתרון בשירות בניית אתרים בחינם .
היום גם עמודי הרשתות החברתיות נחשבים כפלטפורמה של בניית אתרים בחינם, למשל עמוד אישי באתר פייסבוק או באתר twiter וכו..
טיפול עיצובי באתרי בניית אתרים בחינם
כל מערכות בניית אתרים בחינם לרוב כוללים מאגר כזה או אחר של עיצובים מוכנים מראש, הנקראים טפלטים או סקינים. אלו הן תבניות עיצוב המוכנות מראש, חלקן משלבות רקעים תמונות ואף פלאש ובכך מפשטות את כל הליך בניית האתר, חלק מהמערכות מספקות פיתרונות מספקים, חלקם מוגבלות ביכולות המבנה וחות נעימות לעין. המערכות המתקדמות יותר מאפשרות שליטה והקמת עיצובים בצורה ידנית על-ידי המשתמש עצמו, כמובן שבמקרה זה דרושה הבנה קצת יותר מעמיקה וכן כישורי עיצוב בסיסיים.

הלקוחות הרלונטים לתחום בניית אתרים בחינם

שירותי בניית אתרים בחינם, נותנים מענה נרחב למגוון לקוחות וצרכים בניהם עסקים או חברות המעונינות להקים אתר לפעילות נוספת ונפרדת אך טרם מעונינים להשקיע את המשאבים הדרושים לכך, או למשתמשים חובבניים שהתחום האינטרנט חדש להם, ומעונינים להעביר מסר או מידע כלשהוא בצורה הכי פשוטה וקלה שאפשר.
אם כבר החלטת לבנות אתר אצל חברה המספקת פיתרון בניית אתרים בחינם, קחו בחשבון שהאתרים האלו מגבילים ביכולות ובשימושים שלהם, למשל מגבלה לגבי כמות העמודים שניתן להעלות, ו/או למשקל נפח האיכסון שיש לו השפעה ישירה על מגבלת כמות התמונות וקבצי המדיה ( וידאו , אודיו ) שניתן להעלות לאתר.
לכן תמיד מומלץ לבחון בצורה מעמיקה את מגבלות אלו טרם הקמת האתר.
כמו כן חלק מהחברות אומנם מספקת בניית אתרים בחינם, אבל התקופה מוגבלת ל-30 יום כשלאחריה האתר פשוט יורד / נמחק מהאינטרנט, ואז כל העבודה שהושקעה ירדה לטימיון, אלא אם החלטת לעבור למסלול תשלום. כחלק מהליך הבחירה, תמיד מומלץ גם לבחור אתרים ופלטפורמות של בניית אתרים בחינם עם וותק, הדבר יבטיח שהאתר לא יסגר יום בהיר אחד ללא התרעה מראש.


ראשי
בניית אתרים
חנות וירטואלית
קידום אתרים
מסחר אלקטרוני
מדריך בניית אתרים
פורום בניית אתרים


מאמרים נבחרים
בניית אתרים בחינם
קידום אתרים - אופטימיזציה
בניית קישורים
בניית אתרים מקצועיים
מהי חנות וירטואלית?
בניית חנות וירטואלית


אתרים מומלצים
בניית אתר אינטרנט
בניית אתרים
Ynet Index
Goop
במרכז


עזרים
אודות החברה
בניית אתר מצקועי
בניית אתר חינם
יצירת קשר
מפת אתר
הצהרת נגישות
תנאי שימוש