> יצירת קשר
מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם
שם מלא:
טלפון:  
דוא"ל:
> כניסה לרשומים
שם משתמש:
סיסמא:  
שכחתם סיסמא? | הרשמה

אודות מערכת ניהול תוכן

מערכת ניהול תוכן מערכת ניהול תוכן מערכת ניהול תוכן

מה מערכת ניהול תוכן מציעה לך?

מערכת בניית אתרים של GoopSites מאפשרת למשתמש/ת ללא רקע בתחום האינטרנט והמחשבים, לבנות אפליקציה עצמאית, ולהעלותה בדמות אתר אינטרנט מקצועי תוך דקות ספורות, אתר זה יכול לתפקד כאתר תוכן, בלוג עצמי, אלבום תמונות משפחתי משוכלל, אינדקס לינקים אישיים, והכל נתון לשליטתכם.

יתרונות המערכת

א. בממשק – הממשק בנוי בצורה המאפשרת למשתמשים לעבוד בצורה קלה וידידותית, ועם זאת מכיל את כל הפונקציות המתקדמות למשתמשים המקצועיים והמתוכמים. המערכת נבדקה על-ידי קבוצות מיקוד והותאמה ברמת השימוש וה-GUI לילדים ולמבוגרים כאחד שתחום האינטרנט איננו טריויאלי עבורם. הממשק מלווה בגראפיקה ובאנימציה נקיה, כאשר בכל שלב ישנה דמות ה"עוזר האישי" המסבירה אודות כל פונקציה.

ב. בכלים – זו מערכת מהפכנית ברמת התיחכום ושילוב יכולות הניהול למשתמש הביתי הרגיל. הכוללת: יכולות עריכה וניהול תוכן ( כתבות / חדשות ) בשילוב יכולות HTML מלאות, שילוב קבצים, אלבומי תמונות מלאים, ניהול יומני רשת, פתיחת קטגוריות יעודיות, שילוב קבצי מדיה, סקרים, מבזקים, ניהול אינדקס קישורים מלא, צפייה בסטיסטיקות להבנה טובה של צרכי הגולשים באתרכם, ניהול קהילות / קבוצות פורומים בעלי תחומי עיניין שונים, ניהול סקריפטים, תצורת מערכת, ניהול קבוצות משתמשים ורשת חברתית, שליטה בהרשאות בעלי תפקידים, והכל בליווי ה"עוזר האישי" ותפריטי עזרה ברורים.

ג. בתצורה – לרשות המשתמש יכולות שליטה מלאות על ויזואליות האתר ברמות שלא נראו כדוגמתן, ניתן לשלוט על כל אוביקט בניפרד, בצבעו, בסגנונו, וברמתו הגראפית. לבחור תצורה מסקינים קיימים (למשתמש הפשוט) או לבנות בעצמו את הסקין שלו בממשק מתקדם, ואף לשתפו עם משתמשים נוספים. תכונה זו מבטיחה בידול ויכולת ביטוי עצמי גבוהה ביותר למשתמש. 

קידום אתרים ואופטימזציה במנועי חיפוש

כאן המקום להזכיר כי היו בטוחים כי מערכת ניהול האתרים שהינכם מתעניינים לאכסן בה את אתרכם, כבר מקנה לכם את הכלים הדרושים על מנת לבצע קידום אתרים בגוגל ברמת פלטפורמת האתר. משמעות הדבר כי כאשר הרובוטים של גוגל יסרקו את עמודי אתר האינטרנט שבניתם, דרך הפלטפורמה של Goop Site בניית אתרים, כבר יהיה שיוך ואינדוקס אתר האינטרנט, למילות החיפוש הרלונטיות לאתרכם.

פירוט מקצת הכלים הפועלים במערכת:

א. הגדרת תאור אתר – באפשרותכם להגדיר תאור אתר (Description Meta tag) דרך הממשק הקל והידידותי של Goop Sites בניית אתרים, גוגל יציג את המלל שכתבתם לגולשים אשר יחפשו את מילות המפתח הרלוונטיות ובכך יבוצע קידום לאתרכם.
 
ב. מפת אתר – מערכת ניהול התוכן תדע ליצור אוטומטית מפת אתר, גוגל משתמש במפת האתר על מנת למצוא את כל הדפים בקלות ובכך שומר אותם ומציג אותם לגולשים.
 
ג. עיצוב אתר – המערכת כוללת מבנה אתר אופטימלי ברמת עיצוב טקסטואלי על מנת שגוגל יזהה את התוכן לפי "מה שגוגל אוהב". בכל שלב ניתן לשנות מבנה ועיצוב ולא לדאוג, המערכת תשמור על חוקי קידום אתרים בגוגל.
 
ד. כלי תוכן – המערכת כוללת את כל הכלים הדרושים על מנת להעלות דפי תוכן אשר יעזרו לכם בקידום אתרים באינטרנט לרבות אוביקט, קישורים, פורומים, סקרים, וכו..
 
ה. וותק – המערכת והפלטפורה נחשבות בעלות וותק רב, דבר המקנה יתרון לאתרכם מכיוון שגוגל "אוהב" וותק. 
 
ו. קידום אתרים ע"י קישור - אתר האינטרנט שלכם יהיה מקודם באינדקס אתרים של המערכת, דבר הנחשב ללינק איכותי, אשר גורם לגוגל לדרג את אתרכם גבוה יותר ובכך מקנה לאתרכם יתרון בגוגל על פני אתרים אחרים. 


ראשי
בניית אתרים
חנות וירטואלית
קידום אתרים
מסחר אלקטרוני
מדריך בניית אתרים
פורום בניית אתרים


מאמרים נבחרים
בניית אתרים בחינם
קידום אתרים - אופטימיזציה
בניית קישורים
בניית אתרים מקצועיים
מהי חנות וירטואלית?
בניית חנות וירטואלית


אתרים מומלצים
בניית אתר אינטרנט
בניית אתרים
Ynet Index
Goop
במרכז


עזרים
אודות החברה
בניית אתר מצקועי
בניית אתר חינם
יצירת קשר
מפת אתר
הצהרת נגישות
תנאי שימוש