מאמרים

> יצירת קשר
מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם
שם מלא:
טלפון:  
דוא"ל:
> כניסה לרשומים
שם משתמש:
סיסמא:  
שכחתם סיסמא? | הרשמה

בניית אתרי אינטרנט

בניית אתרי אינטרנט

סביר להניח כי כבר יצא לכם להיתקל בביטוי בניית אתרי אינטרנט , תחום בניית האתרים שוקק וגועש במיוחד במדיית האינטרנט, וההוכחה לכך אם רק תרשמו את הביטוי בניית אתרים במנוע החיפוש גוגל, תוכלו להתרשם מכמות תוצאות החיפוש האדירה.
בעבר בניית אתרי אינטרנט היתה נחלתם של המשתמשים הכבדים, אלו הנקראים מביני העיניין והטכנולוגיים. כיום המצב שונה מאוד, וניתן למצוא בכל פינה משתמש ממוצע שברשותו אתר אינרטנט ולאו דווקא ניחן ביכולות טכנולוגיות מתקדמות.
היום אפילו עמוד בפייסבוק או בלוג פשוט נחשב מעין אתר אינטרנט אישי, ובעזרת כלים פשוטים שהאתרים מספקים יכול המשתמש להעלות ולפרסם תכנים אישיים. תחוםבניית אתרי אינטרנט מתבסס בעיקרו על מתן מענה נגיש למתן מגוון פתרונות לצרכים השונים, כדוגמת הצגת מידע, סיקור תכנים, ומשחקים, כתיבה והשתתפות בדיונים בנושאים שונים, שמיעת מוסיקה, צפייה בסרטונים, השוואת מחירים, מסחר אלקטרוני לרבות מכירה וקניה של מוצרים ועוד.

וכן בעידן של היום משתמשים מתחילים וגם מקצועיים יכולים לעסוק במלאכת בניית אתרי אינטרנט, לרוב התחלת הניסיון של משתמשים חובבניים, מתמקדת בבניית אתרים תחת פלטפורמות חופשיות, המאפשרות לפתוח אתר אינטרנט בחינם, לרוב מערכות אלו נותנות כמה חודשים חינם להתנסות ואח"כ השירות הינו כרוך בתשלום, או שפשוט משולבות פרסומות באתרים אלו, המאפשרות למעשה לכסות על הוצאות המימון והפיתוח.

בתהליך בניית אתרי אינטרנט, ישנם התיחסות לכמה אלמנטים חשובים ביותר , כגון רמת התאימות והנגישות של אתר האינטרנט לסוגי הדפדפנים השונים, היום קיימים בשוק שלושה סוגי דפדפנים בניהם פירפוקס וכרום של גוגל וכמובן אקספלורר של מיקרוסופט, התאמה זו תאפשר למספר גולשים רחב לקרוא ולצפות בתכני האתר בצורה תקינה. 
עיקרון נוסף בניית אתרי אינטרנט הוא אופן הצגת התכנים והעיצוב שלהם, האם נוא נוח, איפה ממוקם התרפיט  האם מעבר בין הקטגוריות ברורה וחלקה, משקל עיצוב גדול יכול לגרום לעליית אתר האינטרנט בכבדות, ולגרום לאחוזי נטישה גבוהים, לכן חשוב להקפיד, אלמנט נוסף הוא התיחסות לקידום בגוגל, האם התוכן בנוי בצורה טובה , שתאפשר לגוגל לאנדקס ולסרוק את עמודי האתר כך שיכלול בתוצאות החיפוש הרלונטיות, כאן המקום להדגיש כי על המערכות בניית אתרי אינטרנט לתמוך בהגדרות מילות מפתח יעודיות לעל עמוד קטגוריה בניפרד. 

בישראל כמות נכבדה של חברות העוסקות בתחום בניית אתרי אינטרנט, החברות הגדולות מספקות תחת קורת גג אחת את כל הפיתרונות שלקוח מומצע והמקצועי זקוק לו בנושא בניית אתרים, לכן תמיד מומלץ לבדוק את וותק החברה ולא פחות חשוב את תיק העבודות שלה, ואת שביעות רצון הלקוחות.
 
 


ראשי
בניית אתרים
חנות וירטואלית
קידום אתרים
מסחר אלקטרוני
מדריך בניית אתרים
פורום בניית אתרים


מאמרים נבחרים
בניית אתרים בחינם
קידום אתרים - אופטימיזציה
בניית קישורים
בניית אתרים מקצועיים
מהי חנות וירטואלית?
בניית חנות וירטואלית


אתרים מומלצים
בניית אתר אינטרנט
בניית אתרים
Ynet Index
Goop
במרכז


עזרים
אודות החברה
בניית אתר מצקועי
בניית אתר חינם
יצירת קשר
מפת אתר
הצהרת נגישות
תנאי שימוש