> יצירת קשר
מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם
שם מלא:
טלפון:  
דוא"ל:
> כניסה לרשומים
שם משתמש:
סיסמא:  
שכחתם סיסמא? | הרשמה

קידום ממומן

קידום אתרים מאמרים > קידום ממומן

כללים לקידום ממומן איכותי

בשונה מקידום אתרים אורגני, הטבעי, שלכאורה אינו עולה כסף (מצד גוגל, אבל בדרך כלל שוכרים שירות קידום אתרים מקצועי), גוגל מציעה שירותי קידום ממומן, זאת אומרת פרסומת של אתר בתשלום.

הקידום הממומן עובד בשיטה של רכישת מילות מפתח. לכל מילת מפתח בקידום ממומן יש ערך תחרותי ולפי ערך זה נקבעת העלות בתצורה של מחיר לקליק. התקציב שאנחנו נותנים לכל קליק הוא מעין מכירה פומבית, בכל פעם שגולש מקליד מילת מפתח שקיימת במודעת קידום ממומן, גוגל בודק את כל ההדועות של אותה מילת מפתח ומי שיש לו את המחיר הגבוה ביותר לקליק ימוקם במקום הראשון בהדרגה. חשוב לציין שגם אם נקבע למודעה מחיר גבוה לקליק זה לא אומר שגוגל יגבו מאיתנו את הסכום המקסימלי.

תקציב יומי

לאחר מכן קובעים תקציב יומי, התקציב היומי קובע כמה המודעה של קידום ממומן תיחשף לאורך היום. כאשר נגמר התקציב היומי המודעה לא תופיע יותר ולכן גוגל מחשב את התקציב היומי ובונה תצורה אופטימלית לתצוגת המודעה לאורך היום, בנוסף ניתן לקבוע ידנית זמנים בהם רוצים שההודעה לא תוצג, את זה ניתן לקבוע ביעילות על פי פילוח שוק מקצועי.

בניית המודעה

מודעות קידום ממומן צריכות להיות מושכות ושיווקיות, שיגרמו לגולשים רבים להיכנס לאתר או לדף הנחיתה. על מנת שיהיה להן באמת חשיבות ויעילות הן חייבות להיות בין שלושת המודעות הראשונות המוצגות לגולשים, לכן כפי שהסברתי בסעיף קודם יש לתת מחיר גבוה יחסית. מומלץ להריץ מס' מודעות שונות עם אותה מילת מפתח ומספר מודעות דומות עם מילות מפתח שונות כדי לבחון איזו מודעה מכניסה הכי הרבה גולשים ומייצרת ליד או מכירה.


ראשי
בניית אתרים
חנות וירטואלית
קידום אתרים
מסחר אלקטרוני
מדריך בניית אתרים
פורום בניית אתרים


מאמרים נבחרים
בניית אתרים בחינם
קידום אתרים - אופטימיזציה
בניית קישורים
בניית אתרים מקצועיים
מהי חנות וירטואלית?
בניית חנות וירטואלית


אתרים מומלצים
בניית אתר אינטרנט
בניית אתרים
Ynet Index
Goop
במרכז


עזרים
אודות החברה
בניית אתר מצקועי
בניית אתר חינם
יצירת קשר
מפת אתר
הצהרת נגישות
תנאי שימוש