> יצירת קשר
מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם
שם מלא:
טלפון:  
דוא"ל:
> כניסה לרשומים
שם משתמש:
סיסמא:  
שכחתם סיסמא? | הרשמה

קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים מאמרים > קידום אתרים בגוגל

מה כולל קידום אתרים?

קידום אתרים מתחיל כשעולה הרצון לבנות אתר. עוד מהשלב הראשוני של הרעיון הבסיסי, כבר צריך לחשוב על הקוד בו נכתב האתר, עיצוב, ומערכת ניהול תוכן. בדרך כלל את הדברים האלה נקבל דרך חברה לבניית אתרים.

קוד האתר 

הקוד בו נכתב האתר משפיע על קידום האתר בכמה רמות, קודם כל צריך להבין שמה שאנחנו רואים זה תרגום של הדפדפן את הקוד בו נכתב עמוד מסוים, ולכן דפדפנים מסוימים יציגו לנו דברים שונים, מבחינה זו צריך לודא שכל הדפדפנים מראים את האתר שלנו בצורה זהה. הרובוט של גוגל לעומת זאת, שקולט את האתר ושומר אותו במאגרים של גוגל, רואה את הקוד ולא את האתר כפי שהוא מוצג לעיניים שלנו, ולכן הקוד צריך להיות נקי, ברור, מסודר, ומרווח. מעבר לסריקה שהרובוט של גוגל מבצע באתר, יש גם חשיבות לזמן טעינת האתר, ולכן ככל שהקוד יהיה מסובך יותר האתר יעלה לאט יותר, מדובר אפילו ברמה של מילי שניות שעושות הבדל מבחינת קידום אתרים.

עניין נוסף שקשור לקוד בו נכתב האתר, קשור לאלמנטים גרפיים, עד לפני כמה שנים היה נהוג לבנות אתרי פלאש שנראו מאוד טוב והיו מאוד יפים, כיום טכנולוגיית הפלאש הולכת ונכחדת וזאת משתי סיבות, הראשונה והיא פחות רלוונטית לנושא זה האייפון של אפל לא מראה פלאש, הסיבה השניה והיא בעצם הרלוונטית לקידום אתרים היא שגוגל לא קורא אלמנטים של פלאש, ולכן אתרים שלמים שנבנו על בסיס טכנולוגית פלאש לא קריאים עבור גוגל, ואז לא משנה כמה האתר יפה, כמה התוכן שבו מושקע, אין לכך ערך עם הרובוט של גוגל לא רואה את האתר. בימינו יש תחליפים גראפיים לטכנולוגיית פלאש, אנו בחברת סטארויז'ן מבצעים את בניית האתרים ע"י טכנולוגיית .NET של מיקרוסופט וJQUERY המאפשרת ביצוע אלמנטים גראפיים מבלי לפגוע בסריקת האתר ע"י הרובוט של גוגל וכמובן שבהתאמה לקידום אתרים.

כתובת ידידותית 

דבר נוסף שמשפיע על קידום אתרים, זה הכתובת של האתר באנגלית דומיין ובעברית שם מתחם, כתובת הדומיין צריכה להיות שם הקשור לתוכן האתר, לדוגמא אם מדובר באתר של חברה לקידום אתרים אז צריך להיות מילה שקשורה לתחום למשל  http://www.seostarvision.co.il/ האתר הזה לא קיים, אבל SEO משמעותו באנגלית קידום אתרים אורגני, וסטארויז'ן זה כמובן שם החברה שלנו. מעבר לשם הדומיין כמובן שיש גם חשיבות להמשך העמודים באתר וזה נקרא כתובת ידידותית או Friendly URL. כתובת ידידותית מדברת על המשך העמודים באתר, אם פעם המשך הכתובת היה מאופין במספרים ואותיות למשל http://www.seostarvision.co.il/14134/index1.html, אבל כיום נהוג להשתמש בכתובות שהן רלוונטיות לעמוד, לדוגמא, אם באתר לקידום אתרים אני רוצה לכתוב מאמר על קידום אז שם העמוד יהיה ככה http://www.seostarvision.co.il/קידום-אתרים/טיפים-לקידום-אתרים. לכתובת ידידותית יש חשיבות גם בפני הגולש וגם בפני גוגל, הגולש מבין לפי הכתובת לאן הוא מגיע, וגוגל מבין שאותו עמוד בהכרח מדבר על הנושא הזה, אז אתם בטח מבינים כמה זה חשוב לקידום אתרים.

מערכת ניהול תוכן ומפת אתר 

קידום אתרים מתבצע בין היתר בתוך הקוד של האתר, אך כמובן שלא כל אחד יודע להתעסק בקוד, ובסופו של דבר עם בעל אתר רוצה להוסיף תוכן הוא כן יצטרך לעסוק בדברים בסיסיים של קידום אתרים, לצורך כך יש הכרח בשימוש במערכת תוכן יעילה ונוחה, אנחנו בסטארויז'ן פיתחנו במשך שנים את המערכת הניהול המתאימה בצורה הטובה ביותר הן לבעל האתר, והן לקידום אתרים, עיצוב האתר, והמשך פיתוח האתר באופן קל ונוח, מבלי צורך בידע בקוד, או בידע טכני מפותח.

לבסוף אלמנט חשוב לקידום, הוא נקרא מפת אתר, מפת אתר יש בשתי תצורות, האחת לגוגל, והשניה לגולשים. מפת אתר לגוגל נקראת sitemap.xml וזה דף שמתעדכן באופן מיידי לכל שינוי בעמודי האתר, גוגל יכול לגשת למפת האתר הזו ובצורה זו לעדכן את האינדקס. הצורה השניה של מפת אתר היא עמוד רגיל בתוך האתר, שדרכו הגולשים יכולים להגיע לכל עמוד באתר ללא מאמץ בלחיצת כפתור אחת. זה יעיל לגולשים, וזה עוזר לרובוט של גוגל לעשות מיפוי של האתר כולו בקלות.

מסקנה!

אתם כבר בטח מבינים שכדי לבנות אתר שמתאים לקידום אתרים, אתם צריכים לפנות לחברה מקצועית עם ניסיון רב כמו סטארויז'ן, אנחנו נבנה לכם אתר בצורה הטובה ביותר והאופטימלית ביותר לקידום אתרים בגוגל.

 



ראשי
בניית אתרים
חנות וירטואלית
קידום אתרים
מסחר אלקטרוני
מדריך בניית אתרים
פורום בניית אתרים


מאמרים נבחרים
בניית אתרים בחינם
קידום אתרים - אופטימיזציה
בניית קישורים
בניית אתרים מקצועיים
מהי חנות וירטואלית?
בניית חנות וירטואלית


אתרים מומלצים
בניית אתר אינטרנט
בניית אתרים
Ynet Index
Goop
במרכז


עזרים
אודות החברה
בניית אתר מצקועי
בניית אתר חינם
יצירת קשר
מפת אתר
הצהרת נגישות
תנאי שימוש