> יצירת קשר
מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם
שם מלא:  
טלפון:    
דוא"ל:    
> כניסה לרשומים
שם משתמש:  
סיסמא:  
שכחתם סיסמא? | הרשמה

בניית אתרים באינטרנט

בניית אתרים באינטרנט

בניית אתרים באינטרנט זהו אחד התחומים שהכי מתפתחים באינטרנט. כיום קשה למצוא חברה מסחרית ללא יצוג הולם בדמות אתר אינטרנט, ישנם מגוון סוגי אתרים: אתרי שיווק ותדמית, אתרי מסחר אלקטרוני , פורטלים ועוד. כל סוג אתר והמטרה שלו, כאשר כל האתרים מטרתם היא למשוך את קהל הלקוחות הפוטנציאלי.
האתרים הללו מציגים מגוון מידע רלונטי אודות המוצר או השירות , אשר יסייעו לבעלי האתרים לתרגם לערך כספי באמצעות פעולה להנעה וכפועל יוצא לביצוע מכירוצת בפועל.

בניית אתרים באינטרנט כוללת שני סוגים

על כן אם אתם מתענינים בתחום בניית אתרים באינטרנט, ראשית יש לדעת איזה סוג אתר אתם מעונינים.
בניית אתרים באינטרנט לרוב מתמקדת בשני סוגים עיקריים: בניית אתרים דינמים או סטטים. אתר דינאמי משמעו האפשרות לשנות ולהתאים את התוכן המוצג בו בהתאם, ניתן לשלב מאמרים, כתבות, סקרים, טורים, המלצות, וארועים או כל מידע אחר המוגדר. לעומת זאת אתר סטטי הוא לרוב אתר שכלל אינו משתנה, ונשאר קבוע לצורך תדמית החברה: דף פרופיל או אודות, דף יצירת קשר וכו. ובכל שלב תמיד ניתן לשלב בין שני הסוגים.
כאן המקום לציין כי גוגל תתן עדיפות לרוב לאתרים בעלי אופי דינמיים, מהסיבה שהגולשים תמיד יחפשו תכנים רלונטים שמתעדכנים תכופות. דינאמיות טובה מובילה לשיתופי פעולה היוצרים הפניות הדדיות בין אתרים שונים באמצעות קישורים שיופנו לאתר שלכם.

חשיבות התכנים ועיצוב האתר בתהליך בניית אתרים באינטרנט

ישנה חשיבות כרגעת לקונספט העיצובי של האתר בכל הקשור לתחום בניית אתרים באינטרנט. העיצוב מהווה לעמשה רושם ראשוני וחשוב בכניסה לאתר, ומתפקד הלכה למעשה ככרטיס הביקור שלכם באתר אינטרנט.
לכן חשוב לא להציג עיצוב שעמוס ומקושקש לעין אשר יכול להבריח גולשים מהאתר, מה גם ששילוב אלמנטים של פלאש ומוסיקה ותמונות אינמציה גורמים לעליה איטית של האתר וכפועל יוצא לבריחת גולשים מהאתר.
ישנם מסםר לא מבוטל של פתרונות עיצוביים בקטגוריית בניית אתרים באינטרנט על מנת להתגבר ולשפר את קונספט העיצוב, הכל מתחיל במלאכת התכנון הקונספט של האתר.
שילוב רקע גראפי במקום צבע פשוט, השארת אזורים רייקים ולא עמוסים, לצד שילוב תמונות וטקסט רלונטי, במיוחד לאור העובדה שגוגל אוהב לקרוא בעיקר טקסט ולא תמונות.

חברות בניית אתרים באינטרנט

במידה וכל נתקבלה החלטה מהצד שלכם לבניית אתר אינטרנט, תוכלו למצוא מגוון חברות בניית אתרים באינטרנט המספקות פיתרונות מושלמים גם לעיצוב האתר וגם לבנייתו ביחד. מומלץ לבקש המלצות ממכרים, וכמובן לצפות בפרויקטים לדוגמא. בנוסף מומלץ לבדוק את טכנולוגיית מערכות ניהול התוכן, מה היא מכילה והאם כוללת ניהול משתמשים, ניהול רשימות תפוצה, וכן באתרי מכירות האם כוללת את כל הפונק' הדרושה לכם על מנת למקסם ביצועים. חברות של בניית אתרים באינטרנט לרוב עובדות עם בעלי מקצוע שישמחו לסייע לכם בכל הקשור לבנייה הכוונה וניהול התוכן של אתרכם, ובכל שלב תוכלו לבחור באופציה של חברת בניית אתרים באינטרנט המספקת פיתרונות חינמיים.


ראשי
בניית אתרים
חנות וירטואלית
קידום אתרים
מסחר אלקטרוני
מדריך בניית אתרים
פורום בניית אתרים


מאמרים נבחרים
בניית אתרים בחינם
קידום אתרים - אופטימיזציה
בניית קישורים
בניית אתרים מקצועיים
מהי חנות וירטואלית?
בניית חנות וירטואלית


אתרים מומלצים
בניית אתר אינטרנט
בניית אתרים
Ynet Index
Goop
במרכז


עזרים
אודות החברה
בניית אתר מצקועי
בניית אתר חינם
יצירת קשר
מפת אתר
הצהרת נגישות
תנאי שימוש